martes, 29 de enero de 2013

SALES TIME












Look of the day :jersey zara

Jersey lila :Brownie
Jersey caqui :Zara

Jersey lila :Brownie
Jersey caqui :Zara

jersey lana gris con signo paz :brownie


Jersey :zara

Zapatillas:Forever 21

Hunter


Jersey:Zara
Shorts:Zara



After so much time waiting for sales, I went in  Barcelona with mymother , I love sales! We spent all day there, and I have bought some things.The day was great and sunny , luckily I found quite a few things but soon I will go with some friends to see more in my city.Have a look on the photos and tell me which do you love most?
Don't forget to comment and follow me on instagram:cbast14 /twitter:@clau_bast



Ya tocaba! Después de tanto esperar DE REBAJAS!!  me encanta, fuí con mi madre, en Barcelona a pasar el día y a comprar un poquito como no , siempre cae algo, el día fue genial , mucho sol , diversión por suerte encontré bastantes cosas pero dentro de poco iré con algunas amigas a ver más por nuestra ciudad.Os dejo algunas prendas que me compré!¿Cuál es vuestra prenda favorita?
No olvidéis comentar ni seguirme en 
instagram:cbast14 / twitter :@clau_bast



2 comentarios:

  1. Hola guapa!

    ja m'aniré passant

    muac :)

    www.jesuissimple.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Hola guapa! Me ha gustado tu blog, te sigo :)
    Échale una ojeada al mio. http://designzzone.blogspot.com.es/

    MUAKS

    ResponderEliminar